Copyrights 2017 | Created with WebWave

Imię
Telefon
Twój e-mail
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Jeśli nie ma awarii gokarta a musisz na chwilę przerwać jazdę ,  zawsze zjedź do boksów! Zmiany ustawień fotela czy zmiany kasku dokonuje się w bezpiecznym miejscu czyli w boksach!  Nigdy nie zatrzymuj się na torze zwłaszcza na " best line" !!!

Linia jazdy "best line" jest to ślad zostawiany przez opony wyścigowe, jest to najszybsza, najczystsza i najbardziej nagumowana część toru kartingowego, po za linią jazdy zbiera się kurz i piasek, przyczepność jest inna po lewej i po prawej stronie toru.  

TOR

TOP 20

CENNIK

GALERIA 

KONTAKT

START

Do jazdy gokartem należy się odpowiednio przygotować. Tor kartingowy to nie jest dobre miejsce na pierwszą randkę,wymagamy sportowego obuwia, spiętych włosów, ciasno przylegającego ubrania do ciała. 

Drifting to nie karting ! Celowe zrywanie przyczepności to odwrotność kartingu! Driftujesz - kończysz jazdę przed czasem! Tor kartingowy Kart Racing Club to nie jest miejsce do jazdy bokiem! 


Tor kartingowy Kart Racing Club powstał w 2012 roku z pasji do sportów motorowych oraz symulacji wyścigowych.

To dobre miejsce do nauki umiejętności przewidywania i unikania sytuacji niebezpiecznych na drodze. Jazda gokartem to doskonalenie umiejętności hamowania na jak najkrótszym dystansie. Nasz tor przygotowany jest zarówno dla wymagających kierowców kartingowych jak i dla osób które przygodę z kartingiem dopiero zaczynają. Najmłodsi kierowcy którzy mogą u nas spróbować swoich sił muszą mieć ukończone 7 lat.

Gokarty to pojazdy sportowe przeznaczone do jazdy po torze. Pojazdy te nie posiadają wspomagania kierownicy oraz zawieszenia. Te przeznaczone do jazdy amatorskiej nie posiadają też skrzyni biegów. Obsługa gokarta ogranicza się do odpowiedniego operowania kierownicą oraz pedałami gazu i hamulca. Gokarty posiadają napęd na tylną oś. 

Aby szybko i bezpiecznie pojechać gokartem 

należy wszystkie zakręty pokonać bez zrywania przyczepności. 

Szerokość toru ma znaczenie, aby szybko pokonać zakręt należy ustawić się po odpowiedniej części toru przed zakrętem, im ciaśniej atakujesz zakręt tym bardziej musisz zwolnić żeby go pokonać.

Przyczepność jest ważniejsza od prędkości. Gokart amatorski posiada hamulec tylko na tylną oś. Hamowanie gokartem wymaga od kierowcy dużego skupienia. Zbyt mocne naciśnięcie hamulca podczas skręcania powoduje zablokowanie tylnej osi i natychmiastowy obrót gokarta! 

Najskuteczniejsze hamowanie gokartem jest na prostych kołach tuż przed zakrętem.

Wilgotność i temperatura na otwartym torze maja wpływ na osiągane wyniki,warunki są zmienne więc nie każdego dnia da się zrobić rekord toru!  Za to każdego dnia można powalczyć koło w koło..

Przed przyjazdem na tor należy zapoznać się z sygnalizacją flagową i regulaminem toru Kart Racing Club który jest dostępny na naszym torze.

c